четвер, 5 жовтня 2017 р.

Мухоморчик))) ДК З любов'ю

Привіт-привіт.
Я дуже люблю осінь і її запашні і соковиті подаруночки. А Ви?

У блозі скрап-студії "З любов'ю" вийшло нове завдання Дари осені.


Хочу з Вами поділитися моїм натхненням до нього.

Для мене осінь це пора золотого листя, фарб, яблук та ... грибів. 
Ви вже ходили по гриби?! Я ще ні. 
Але я знаю напевне, що цієї осені ми всією родиною вирушимо до осіннього лісу який з радістю порадує нас смачними та гарними грибочками. 
От про один такий гарний, справжній, грибочок і моя листівочка





Затишної Вам осені та безмежного натхнення.
Ваша Даша.

З цією листівочкою хочу прийняти участь у  завданнях
blog.agrafka.com.ua банер Завдання Матеріальне Гудзики


12 коментарів:

  1. вот я сразу говорила - КАС это твое! умничка Дашка! прекрасная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ай, спасибо Машуня))) прям в краску вогнала)))) Этот мухоморчик мне просто спать не давал ... Ооочень приятно... в этом есть и твоя заслуга))))
      п.с. ну почему тут смайлов нет?!?!

      Видалити
  2. Класнюча робота!
    Дякуємо від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  3. Красивая открытка, мухоморчик обалденный) Спасибо от Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  4. Дашунь, дуже кльово!!! Дякую від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  5. Прелестный мухомор, отлично смотрится на крафте. Спасибо от блога магазина Мемуарис.

    ВідповістиВидалити
  6. Чудесная открытка! Мухомор и крафт - отличное сочетание.
    Спасибо за участие в задании от Мемуариса.

    ВідповістиВидалити
  7. Дарья, работа мне очень понравилась! Такой милый, прелестный грибочек) Простите, а где у вас чип?) может я не заметила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это вы меня простите, что-то я провтыкала. А удалиться из линков забыла(((

      Видалити
  8. Какой чудный грибочек! прелесть) Спасибо от Мемуариса. :)

    ВідповістиВидалити