понеділок, 9 жовтня 2017 р.

Мій герой ДК СкрапРелакс

Привіт-привіт)))

 Сьогодні хочу поділитися з Вами натхненням до одного з наших жовтневих завдань "Мій герой!
Ви памятаєте?!, що в Україні від недавнього часу 14 жовтня стало державним святом - святом захисника!!
Саме цьому святу і присвячене заше завдання.
Його суть розказати про чоловіка який Вас надихає

В мене вийшла трохи вінтажно-дитяча сторіночка ))) про мого героя.


Мій герой - то мій чоловік, який завжди зробить все для безпеки та комфорту своєї родини)))
На фото йому три рочки, стільки ж як зараз нашій донечці.


Знаєте, що саме цікаве?, що у Марійчиній групі і досі є такі зайчики-шапочки)))) 

Так, як сторіночку мені захотілося зробити дитячою, я додала милих чіпиків-зайчиків)))


Для основи сторіночки використала папір з колекції "Міські історії" від спонсора Scrapbooking Shop Mery-Art. Мені дуже сподобалася текстура паперу

За допомогою білого ґрунту задала напрямок сторінки, а тож трохи притінила малюнок паперу, який вибивався з загальної ідеї сторінки.


А який герой без зірочок??? Тому по всій сторіночці розкидані зірочки.


 А одна золота спеціально для мого героя)))


Для затишку роботи додала клаптики тканини, крафту, і негатив від дироколних зірочок


Для об'єму додала штампів, дирокольностей, дотсів, бризг та мазків золотою фарбою


Розкажіть про своїх героїв!!!

Із захватом чекаю на Ваші вражаючі  та захоплюючі роботи!.

Ваша Даша.

Натхнення Вам та миру.


Cherrylana designs  - використала ваш манюню фоновий штампик


Lesia Zgharda - використала штампики з набору круги прошиті


4 коментарі:

  1. ой, какая же она классная! И столько к ней трогательности!

    ВідповістиВидалити
  2. Бозе какой зайчик)))))) умиление!!! Страничка чудесная, очень здорово выдержан винтажный тон, и зайки красиво дополняют идею! Здорово! Спасибо от Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  3. Прикольная фотка!) и здорово обыграна!
    Спасибо большое от Аграфки)

    ВідповістиВидалити
  4. Отличная, душевная работа!Благодарим вас от блога lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити