вівторок, 24 жовтня 2017 р.

Крафтова весна

Привіт, дорогі мої


Моя сьогоднішня листівка ... крафтова (в мене вже вимальовується якась крафтоманія, я його всюди бачу а де не бачу то обов'язково додам))))


На мій погляд листівочка вийшла дуже ніжною ... 


навіть я б сказала весняною ....


Весняний настрій дуже гарно задають квіточки та листочки з нашого нового релізу.
Відштампувала їх на крафті та розфарбувала спреями


Для напису використала один з моїх улюблених написів (до речі він також є і в україномовному варіанті)

Для динамічності додала бризги білою фарбою.


Для нарядності за основу листівочки взяла молочний кардсток 

А ви вже бачили наші новиночки у магазині??

Якщо "ні" - то радо запрошуємо)))

Для виготовлення цієї листівочки я використала такі штампики
619 рисунокЛюбви в каждый день35 набор

Невичерпного вам натхнення та міцного здоров'я!!!

З вами була Даша!!

До нових зустрічей))))

Приму участь у таких завданнях

СП "Поштампуем. Весна"

11 коментарів:

  1. Дуже стильно!!! Як же я люблю крафт!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Білий візарунок на фоні як тендітне мереживо, що додає цій листівці чарівності! Така ніжна у Вас вийшла весна, мені дуже сподобалось! Дякуємо від ТК "Посмиделки за скрапом" за участь у нашому проекті ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Ліза, за чудовий відгук, а окремо дякую за мову))))

      Видалити
  3. Очень, очень красиво! Классная весна! Спасибо от ТК "Посиделки за скрапом"

    ВідповістиВидалити
  4. Очень стильно, браво!!! Рады, что Вы с нами в этом проекте :).
    С самыми теплыми пожеланиями - ТК "Посиделки за скрапом"!

    ВідповістиВидалити
  5. Вау! Очень круто! Спасибо, что творите вместе с ТК "Посиделки за скрапом"!

    ВідповістиВидалити