понеділок, 20 листопада 2017 р.

Моя грибна осінь. ДК СкрапРелакс


Привіт мої хороші))) 
Сьогодні  буду  вас надихати по нашому новому завданню 
"Рецепт з ОЕ"

По цьому завданню в мене склався конвертик для грошового подаруночка, або ж для сертифіката чи, можливо, для квитків на потяг, який відвезе вас у незабутню подорож... 
У всякому випадку, конверт є, а що в нього покласти завжди знайдеться)))))



Я дуже люблю осінь. Теплу, затишну, грибну, з великою кількістю різнокольорового листя на деревах...
Полюбляю осінні прогулянки з горнятком запашного напою...

Кожна осінь розповідає свою, неповторну історію. Ця історія долітає до нас з кожним подихом вітру, з кожним жовто-гарячим чи червоним листочком що падає до наших ніг, ніби просячи щоб ми його взяли і прочитали...


Але як то часто буває ми, дорослі, завжди кудись поспішаємо, біжимо, чимось постійно зайняті ... а в результаті ми просто не помічаємо цієї казкової історії осені...

Хоча, наші дітки, люблять виправляти ці "помилки", вони нас зупиняють і змушують глянути на осінь їхніми очима, очима які вірять в дива і які їх чекають за кожним рогом.
Ну як таким оченятам відмовити у збиранні опалого кольорового листя (навіть якщо воно трохи мокре після вчорашньої зливи)))??? чи відмовити у пошуках дядька Жолудя, який залишив свого капелюха а сам пішов гуляти??? чи відмовити у пошуках каштанів чи грибочків???? адже це для них цікаво та захоплююче...

Так про що це я?? Ах, так ... про мою сьогоднішню осінь, осінь з моєю донечкою, про казкову осінь яка дарує нам стільки дива, фарб та захоплення, що вистачить аж до самої весни...

В моєму конвертику, я намагалась показати мою улюблену осінь.
Тут є і листочки, і шишечки, і гілочки, і грибочки, і жолуді, і папороть і все-все, що може нам подарувати осінь казкарка - а як його вже використовувати, вирішувати тільки ВАМ)))


З ОЕ я обрала собі чіпборд, який покрила золотим акрилом та листочки



Затишної вам осені та безмежного натхнення.


З Вами була
Моя перша ДК





4 коментарі:

  1. Даша, такий чудовий конвертик! Справді частинка осіні у тебе в руці) Дякую від блогу Аграфка 😘

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесный конвертик! Спасибо за участие в задании от блога Аґрафка!

    ВідповістиВидалити
  3. Такой уютный конверт! Прям в лес сразу захотелось. Спасибо за участие в нашем задании от блога Креативность!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарний! Дякую,від блогу Креативність.

    ВідповістиВидалити