вівторок, 14 листопада 2017 р.

Весільний конверт. Натхнення для Скрап-студії з Любов'ю


Доброго дня мої хороші!!
Сьогодні  я прийшла до вас із нахтненням

А надихатися ми будемо досить ніжним, я би сказала навіть весняним, конвертиком 
зробленим з матеріалів "Скрап-студії "З любов'ю" ...

Тон роботі задав настрій паперу Анна-Марія та набори тегів (перший і другий)


Конвертик в мене вийшов багатошаровий.
В наборі Анна-Марія є листочки для вирізання, які стали головними прикрасами конверту.
Я також використала  теги для вирізання  і для обєму  додала трохи сізалю.


Також додала чіпборд-квітку з набору


Та відштампокви листочків покриті білим ємбоссингом 


Спинка конвертику дуже лаконічна




Для створення конверту я використала такі матеріали

619 рисунок Чипборд  73*45мм Набор бумаги 15х15см  "Anna-Maria" Тэги для вырезания 6х15смТэги для вырезания 6х15см 

Дякую, що завітали.
Натхнення вам та затишної осені.
З вами буда Дар'я.
Всіх обіймаю))))

З цим ніжним конвертиком покажуся у скрап-проекті
Останній герой
У якості глядача)))

та приму участь у завданні "Сьогодні я творю тільки конверти"
blog.agrafka.com.ua Завдання Конверти

3 коментарі:

  1. Це мій улюблений штамп (щоправда, він у мене українською)). І дуже гарна форма конверту. В цілому надзвичайно ніжна та чуйна робота!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Даша, ну дууууже гарно!
    Дякуємо від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивый и воздушный конверт! Спасибо от Аграфки!

    ВідповістиВидалити