середу, 15 лютого 2017 р.

Корисний СП від Лени

Привіт.

Я вирушаю за гарною фігурою та формами...





Моя вага за останнє десятиліття змінювалася нк один раз як в більшу так і в меньшу сторону. Зараз після народження донечки та майже дворічного годування груддю дуже хочу прийди у форму. Що цікаво, що під час вагітності я не набрала а скинула вагу. А набрала саме під кінець ГВ. Моя вага у 18 років - 50 кг, перед вагітністю 65 кг, під час вагітності 59… а зараз 65. Так, зараз мені тридцять і я важу 65 кг. Тож ставлю собі за ціль до квітня важити  58-60 кг, до травня 53-55 кг… а до червня 50 кг.
Я дуже люблю солодке, ні не так дуже-дуже, але гарна фігура варта того щоб ним знехтувати.
Я знаю, що в команді таких гарних, завзятих дівчат у мене все вийде))))
А самке головне, що в мене є підтримка - моя маленька принцеса. Їй зараз два рочки а вона вже зі мною віджимається від стіни, сьогодні навіть тата заставила)))) ототисміху було...треба якось з камерою її підловити))))
Я буду займатися у програмі Олени Шилкіної "Fitness Diary course", якщо ви хочете долучитися біжіть сюди і починайте вже сьогодні.

У мене все вийде.
З любов'ю, Дар'я.

2 коментарі:

  1. Вітаю в команді!! Мій малюк зараз на ГВ вже рік і я за цей час не скинула вашу, а навпаки набрала. Тому я на 100% розумію цю ситуацію. Дарія, пропоную вже перейти на "ти"😉

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю в команді!! Мій малюк зараз на ГВ вже рік і я за цей час не скинула вашу, а навпаки набрала. Тому я на 100% розумію цю ситуацію. Дарія, пропоную вже перейти на "ти"😉

    ВідповістиВидалити