вівторок, 13 грудня 2016 р.

Хочу, ні дуже)))) хочу до ДК блогу ROSA Talent.

Привіт-привіт. 

Сьогодні хочу подати заявку до ДК блогу ROSA Talent
Це досить відомий та успішний український бренд товарів для творчості. 

Давайте знайомитися. 

Мене звати Дар'я, я проживаю в чудовому місті Вінниця разом із своєю донечкою та чоловіком. Наразі я у відпустці по догляду за дитиною, а взагалі працюю викладачем. 

У скрапі активно я останні пів року, знайома зі скрапом більше шести років. 
Найулюбленіший формат у скрапі це листівки, хоча вже з'являються альбоми, блокноти та альтер. 

Для мене скрап це відпочинок, відпочинок від роботи, від думок та від буденності. Скрап - це свято, яке я можу створити сама. 

Чим мені подобається продукція ROSA Talent?? Ну по-перше, якість. Якість чудова, ні чим не поступається аналогам. А по-друге достіпність, вашу продукцію можна знайти у реальних магазинах, за досить гарними цінами. Для мене це досить важлива ознака, адже хоч і місто велике але скрапових магазинів досить мало, та й асортимент обмежений, а в інтернет магазинах додавайте ще доставку (час та кошти) . 



Мій маленький, але такий корисний, запас вашої продукції поки  обмежується фарбами))) 


Ось мої роботи. В деяких використані ваші фарби))











Дякую, що завітали.
Всім дівчатам бажаю успіху))
Теплої та затишної вам зими.

Дуже, дуже хочу до вас у команду))))

З любов'ю, Дар'я!

Немає коментарів:

Дописати коментар