неділю, 4 вересня 2016 р.

Квіти до чаю

Доброго вечора. Сьогодні хочу вам показати квіткову листівку, з цікавими (для мене) елементами. В'язана квітка та листочок. Чесно кажучи, це вихід з моєї зони комфорту. Так, як я в принципі вмію в'язати і на спицях і гачком, але тільки прямокутні форми))) ну от так вийшло. я чесно намагалася розібратися у всіх цих схемах, гачках, карлючках та позначках - але марно, тільки вузлики і виходили. Тож я звернулася до мого улюбленого методу "на око" ))) тому ось така квіточка в мене вийшла (зовсім не троянда). А другий для мене цікавий елемент це фішка, яку допомогли мені зробити візитка та кришка від пива (раніше ніколи таких не робила, але на мій погляд досить цікаво вийшло).
А ось і сама листівка. Розмір 15 на 15 см. Всередині кишенька.





Покажу цю листівку
1. В СП "Цветочные феи " от ШеббиСкрап 4 этап

2. У скетч-завданні від блогу Look and Do Дуже хотілося припасувати всі елементи за скетчем. Сподіваюся в мене вийшло)))



5 коментарів:

  1. Красивая, нежная открыточка! Спасибо от блога Look and Do.

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасная открытка, Вязанный цветок-удачное дополнение. Спасибо за участие в нашем СП "Цветочные феи" ShabbyScrap. И ждем в следующих этапах!

    ВідповістиВидалити
  3. Прелестный цветочек! Спасибо за участие в СП "Цветочные феи" от блога Shabby Scrap!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо, что творите вместе с нами - блогом Bee Shabby!

    ВідповістиВидалити
  5. Немножко даже весеннее настроение навеяла Ваша работа)) Спасибо за участие в нашем задании! Bee Shabby.

    ВідповістиВидалити