неділю, 30 жовтня 2016 р.

Моя малеча... та третій етап Shape Up!

Привіт всім хто заглянув)))

Нарешті я наважилася на ще один СП зі створення альбомів. Я от тільки трішки пропустила перші два етапи, але нічого потім наздожену))).


Зустрічайте мій альбом незвичної форми "Ліс" )))
Цей альбом я роблю для своєї малечі про нашу сьогоднішню осінь, і він криє деяку  таємницю))) тому журналінг до нього буде додаватися вже на останньому етапі СП))) (а він вже он як не за горами).

Фон весь намальований акварельними олівцями (трохи по-дитячому, але мені подобається).

Це можна сказати моя майже перша проба пера з альбомами. Чекаю на конструктивну критику.
P.S. Фото завтра перероблю до вечора))) бо поки доробила вже і сонечка то нема))))












Дякую, що додивилися до кінця.
З любовью, Даринка

Приймаю участь у

Задание №24 - Сказочная осень


Задание №4 "Загадочная осень"


Завдання жовтня “Кольори осені”


Галерея жовтня 2016 ваші чудові штампики-листочки, стали чудовим доповненням до моїх сторіночок



Блог и магазин Fluffy Duffy Design дарит подарки за вдохновение. Подробности тут.




8 коментарів:

  1. Очень трогательный разворот,и эти раскрашенные основы..эдорово!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо девочки, очень приятно читать ваши отзывы ))

    ВідповістиВидалити
  3. Как же классно вышло! Вы такая молодец! Что не побоялись и решились участвовать! Очень-очень интересно будет посмотреть ваш альбомчик))

    ВідповістиВидалити
  4. Интересная идея дорисовать кроны деревьев в продолжение фото на основе. Жаль, что не знаем какое сказочное произведение стало источником вдохновения ;) Спасибо от блога Cherrylana Designs

    ВідповістиВидалити
  5. Цікава ідея з домальовуванням фону. і сама форма дуже цікава, дуже добре вписується в осінню тематику.
    Дякуємо за участь у завданні Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  6. Интересное исполнение фона! Разворот получился живым и таким осенним! Спасибо за участие в задании от Cherrylana design!

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо что творите с нами, Алла и WoodChic!

    ВідповістиВидалити