четверг, 8 июня 2017 г.

СкрапРелакс хочу до Вас)))

Вітаю вас.
Вітаю із сонячним днем та з літом. Так так сьогодні вже літо, а я от хочу трохи по мріяти. У мрій є одна дуже гарна особливість - здійснюватися))))))


На днях дізналася про молодий український челлендж блог ScrapRelax. Мене підкупив дизайн блогу (чарівні Ранункулюси та суккуленти) та їх слоган. Адже скрап то і мій релакс, зі скрапом я відпочиваю...


Про себе скажу так.

Я Дар'я, живу в Україні, у місті де хочеться творити, м. Вінниця


Разом із чоловіком виховую донечку Марійку. Я викладач.

Люблю творчість у будь-якому прояві. Із захоплень вишивка хрестиком, квіллінг, топіарії, кулінарія, і найбільша моя любов - скрап.

Скрап зараз займає весь мій вільній час,  і я дуже рада тому))

Люблю вчитися, вдосконалюватися, розвиватися...

Паралельно зі скраповими роботами працюю над фото і відео-зйомкою.
Приклад мого відео огляду.


Люблю робити листівки, це моя любов))) тому і більшість робіт це саме вони.
Хоча у роботах можна знайти і коробочки, фоторамки, теги, АТС, альтер, блокноти та альбомчик.

Мені подобається КАС, але найчастіше це все таки free stile, де поєднується все те, чого просить натхнення та уява)))

З матерівалів у скрапі люблю штампи, фарби, чіпборт, квіти та папір))))

Ну і на завершення мої роботи.

Замова листівка з морозними вишитими взорами)) Деталі тут


Листівкочка для леді  Деталі тут


Фоторамка з саморобними тканинними квіточками Деталі тут



Весняна листівочка з літнім настроєм та багатьма вирізалочками. Деталі тут



Ніжна листівочка для матусі з нагоди ювілею. Деталі тут




Взагалі я вважаю, що досить важко розгледіти автора за п'ятьма роботами, тому ласкаво прошу прогулятися до блогу)))

Всім чудових вихідних.
До зустрічі.
Ваша Дар'я 

9 комментариев:

  1. Даша, твои открытки всегда меня вдохновляют :) Удачи и тебе :) Очень понравилась зимняя :)

    ОтветитьУдалить
  2. Даша, очень классные, необычные работы. Мне особенно нравятся последние две) вам искренне желаю удачи!

    ОтветитьУдалить
  3. Дарія, бажаю удачі. Цікаві роботи, особливо листівка для леді сподобалась.

    ОтветитьУдалить
  4. Бажаю успіху!!! Гарні роботи і кожна вишукана, різна, супер!!!

    ОтветитьУдалить
  5. Якi гарнi роботи!!!! Особливо запала менi в душу весняна листiвочка)) Бажаю успiху!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Якi гарнi роботи!!!! Особливо запала менi в душу весняна листiвочка)) Бажаю успiху!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Роботи дуже гарні! А весняна листівочка неймовірна! Успіху!)

    ОтветитьУдалить
  8. Всі роботи дуже круті!Талант,що тут скажеш)Бажаю успіху!

    ОтветитьУдалить
  9. Дівчата дякую за таку, щиру, підтримку. Це надихає на нові звершення))))

    ОтветитьУдалить